مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:202023-05-31اقتصادي

خارج سازی سه مغروقه از اروندرود طی سال جاری


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از خارج سازی سه مغروقه از آبراه اروندرود طی سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام برای افزایش ایمنی دریانوردی در این آبراه انجام خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از خارج سازی سه مغروقه از آبراه اروندرود طی سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام برای افزایش ایمنی دریانوردی در این آبراه انجام خواهد شد.

علی عسکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت خارج سازی مغروقه ها از آبراه اروند اظهار کرد: با توجه به اهمیت آبراه اروند، مکاتبات لازم با طرف عراقی برای خارج سازی همه مغروقه های باقی مانده در اروندرود در حال انجام است تا بتوانیم طی برنامه ریزی مدون این مغروقه ها را خارج کنیم.

وی افزود: وجود مغروقه ها در طول آبراه اروندرود برای دریانوردی ایمن خطرات احتمالی ایجاد کرده است و از این رو باید نسبت به خارج کردن مغروقه های باقی مانده در این آبراه اقدام شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا طی سال جاری نسبت به خارج سازی سه مغروقه از آبراه اروندرود اقدام کنیم.

عسکری با بیان اینکه این اقدام برای افزایش ایمنی دریانوردی ایمن در این آبراه انجام خواهد شد، عنوان کرد: یکی از بزرگترین مغروقه های جنگ تحمیلی در نزدیکی اسکله خانیان به جا ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج سازی سه مغروقه از اروندرود طی سال جاری

خارج سازی سه مغروقه از اروندرود طی سال جاری