مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-20سياسي

پیوند حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) سرمشقی عاشقانه برای پیروان اهل بیت(ع) است


رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اظهار کرد: پیوند حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) سرمشقی عاشقانه، برای پیروان اهل بیت(ع) است.

- پیوند حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) سرمشقی عاشقانه برای پیروان اهل بیت(ع) است ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اظهار کرد: پیوند حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) سرمشقی عاشقانه، برای پیروان اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام عیسی رنجبر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر نگاهی به زندگی حضرت امیر المومنین(ع) و حضرت صدیقه طاهره(س) بکنیم درسی که از ازدواج این دو بزرگوار، گرفته می شود این است که سراسر این زندگی پر از عشق و محبت بوده و پایه های آن بر اساس صداقت، ایمان و معنویت استوار است.

وی ادامه داد: هنگامی که زندگی با عشق و محبت شروع شود،صداقت در آن موج بزند و با ایمان و معنویت همراه شود، در این زندگی ایثار و فداکاری هم تجلی پیدا می کند و این باعث می شود مادیات رنگ خود را در زندگی از دست داده و رنگ و بوی خدایی بگیرد.

وی با بیان اینکه عشق امام علی(ع) بر پایه معرفت بود، افزود: در ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) مهریه ای که به این نوعروس تعلق می گیرد 500 درهم بوده و مبنا هم بر این بود که حضرت امیر(ع) زره خود را فروخته و زندگی ای بی آلایش و دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) سرمشقی عاشقانه برای پیروان اهل بیت(ع) است

پیوند حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) سرمشقی عاشقانه برای پیروان اهل بیت(ع) است