مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:352023-05-29ورزشي

باشگاه کشتی مقاومت در مازندران راه اندازی شد


فرمانده سپاه کربلا مازندران از راه اندازی باشگاه کشتی مقاومت و تیمداری در رشته های آزاد و فرنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رییس هیئت کشتی بسیج کشور عصر دوشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش مازندران، سپاه کربلا و هیأت کشتی استان، هم افزایی و همدلی را یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه دانست و گفت: 144 سالن ورزشی در مجموعه سپاه استان وجود دارد و می تواند پشتوانه خوبی برای ورزش در سطح استان باشد.

وی کمک به دستگاه های دولتی و اجرایی را یکی از اهداف سپاه بیان کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و صدور مجوز تیم کشتی باشگاه مقاومت را در استان راه اندازی کردیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه این تیم در رشته آزاد و فرنگی فعالیت می کند، گفت: هشت قهرمان ملی در رشته آزاد و هشت نفر در رشته فرنگی در این باشگاه به کارگیری خواهند شد.

وی با اشاره به تأمین زیرساخت درحوزه ورزش کشتی گفت: سعی کردیم با رفع مشکلات خود را برای راه اندازی باشگاه مقاومت آماده کنیم.

رییس هیئت کشتی بسیج کشور پرداختن به مسائل فرهنگی در باشگاه مقاومت مسئله مهم دانست و گفت: حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر به عنوان مسئول فرهنگی باشگاه مقاومت انتخاب شده است و آقای غفاری به عنوان مدیرعامل باشگاه مقاومت معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه کشتی مقاومت در مازندران راه اندازی شد

باشگاه کشتی مقاومت در مازندران راه اندازی شد