مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:362023-06-08حوادث

وقوع سیل در استان اصفهان 2 کشته و یک مفقودی برجای گذاشت


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدیریت بحران استان به تیم های امدادی، راهداری، شهرداری ها، دهیاران، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و دستگاه های خدمات رسان، آب، برق، گاز، مخابرات، جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی اعلام آماده باش داده است.

وی با اشاره به ضرورت حضور عملیاتی در مناطق جهت پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از بارندگی های ناگهانی و فصلی، افزود: بارش تگرگ، وقوع صاعقه، رعد و برق و تندبادهای لحظه ای طی امروز تا اواخر شب در تمامی مناطق استان بخصوص نواحی شمالی، مناطق روستایی و عشایری مرتفع و شیب دار پیش بینی می شود.

شیشه فروش با اعلام اخطار  به گردشگران، مسافران، رانندگان، دامداران در مناطق طبیعی و حریم رودخانه ها جهت رعایت الزامات ایمنی گفت: وقوع سیل در روستای نهوج واقع در بخش مرکزی شهرستان اردستان سبب  آبگرفتگی و بروز خسارت به اماکن مسکونی، معابر روستایی، راه ها و مزارع کشاورزی شد و تیم های امدادی برای ارزیابی و امدادرسانی به روستا اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وقوع سیل به 10 واحد مسکونی خسارت وارد کرد، بیان کرد: در اثر وقوع سیل و تخریب منزل مسکونی در روستای نهوج اردستان 2 نفر یک مرد و یک زن جان باختند و یک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سیل در استان اصفهان 2 کشته و یک مفقودی برجای گذاشت

وقوع سیل در استان اصفهان 2 کشته و یک مفقودی برجای گذاشت