مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-13اقتصادي

تصویر «مترو» در توییتر فارسی


بررسی داده های توییتری 18 ماهه در سال 1400 و 1401 درباره موضوع «مترو» نشان می دهد بسیاری از دغدغه های معیشتی و اجتماعی مردم از طریق واکاوی نظرهای آنها در بسترهای مجازی قابل تشخیص و ردیابی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایرنا نوشت: مترو در سال های اخیر نه فقط یک وسیله نقلیه پراستفاده بلکه به یکی از محافل مهم اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در ایران بدل شده که بیشترین حجم مراودات شهروندی در آن صورت می گیرد؛ از خرید و فروش انواع و اقسام کالاهای خدماتی تا بحث و نظر درباره موضوع های روز جامعه و همچنین برخی کنش های سیاسی به وضعیت کشور، در جغرافیای کوچک اما کنش مند مترو اتفاق می افتد که هر روز بر کارکردهای مختلف این وسیله نقلیه در ایران افزوده می شود.

گروه داده کاوی ایرنا به منظور واکاوی و تحلیل نظرهای کاربران توییتر درباره مترو و موضوع ها و دغدغه های مرتبط با آن، به سراغ بررسی داده های توییتری مرتبط با این موضوع رفته است.

استخراج داده ها از طریق سامانه پایشگر شبکه های اجتماعی انجام شده و گزارش به صورت کیفی و کمی تنظیم شده است.

در بخش کمی، آمار و اطلاعات مربوط به انتشار داده ها، تعداد کاربران درگیر، روند انتشار و محتوای بازنشری و نشری مورد مقایسه قرار گرفته و در قسمت کیفی و از طریق روش تحلیل مضمون و نمونه گیری از داده ها، پرتکرارترین مضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر «مترو» در توییتر فارسی

تصویر «مترو» در توییتر فارسی