مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-08اقتصادي

ریزش شدید قیمت خودرو در بازار طی دو هفته (+جدول)


بصورت جزیی تر می توان گفت که در پرتیراژهای دو خودروساز بزرگ که از آن می توان با عنوان پرتقاضا هم یاد کرد، نیز کاهش شدید قیمت ها طی دو هفته اخیر مشهود و محسوس است.

- بررسی بازار خودرو طی دو هفته اخیر (از دوم خرداد تا هفدهم خردادماه) حکایت از ریزش قیمت انواع محصولات خودرویی در کشور دارد؛ به گونه ای که در محصولات پرتیراژ دو خودروساز بزرگ در محصولات ایران خودرو کاهش 23 تا 115 میلیون تومانی قیمت ها و در محصولات سایپا افت 9 تا 50 میلیون تومانی بهای خودروها دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی آخرین قیمت ها در بازار روز گذشته (چهارشنبه 17 خرداد ماه) و مقایسه آن با روزهای ابتدایی ماه (دوم خرداد ماه) نشان می دهد که بازار با کاهش شدید قیمت ها روبرو شده است.

این ریزش قیمت در تمامی محصولات خودرویی اعم از داخلی، مونتاژی  و وارداتی دیده می شود و بازار افت قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است.

این در حالی است که طبق پیگیری ها از بازار و نمایشگاه داران مشخص شد که معامله ای در بازار صورت نمی گیرد و بازار در رکود کامل است؛ در حقیقت در این بازار که ریزشی طی می شود، فروشنده بسیار است اما خریداری تمایل نشان نمی دهد؛ از یک سو دارنده خودرو برای جلوگیری از زیان بیشتر تمایل به فروش دارد و از سوی دیگر خریدار نیز منتظر کاهش بیشتر قیمت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش شدید قیمت خودرو در بازار طی دو هفته (+جدول)

ریزش شدید قیمت خودرو در بازار طی دو هفته (+جدول)