مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:352023-05-29اقتصادي

پرداخت 115 میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از مشاغل خانگی در قم


مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی استان قم گفت: در سال 1401 تسهیلاتی بالغ بر 115 میلیارد تومان در راستای حمایت از مشاغل خانگی از طرف مجموعه نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در استان قم پرداخت شد.

- ایسنا/قم مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی استان قم گفت: در سال 1401 تسهیلاتی بالغ بر 115 میلیارد تومان در راستای حمایت از مشاغل خانگی از طرف مجموعه نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در استان قم پرداخت شد.

مهدی قربانی کرم مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی استان قم، امروز در قم اظهار کرد: بنیاد علومی نزدیک به 2 سال است که در استان قم دایر شده و در این مدت اقدامات بسیاری انجام داده است.

فعالیت های ما به صورت مشارکتی است و به تن هایی در موضوعی ورود نمی کنیم.

وی ادامه داد: توزیع خدمات گوناگون در راستای محرومیت زدایی، اشتغال زایی، جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی و… بخشی از اقدامات ما طی یک سال اخیر بوده است.

قربانی کرم تصریح کرد: در یک سال گذشته با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی قم موفق شدیم 115 واحد برای محرومین، معلولین آماده کنیم.

همچنین در بخش روستاها نیز 55 واحد مسکن ساخته شد.

مسئول نهاد آبادانی بنیاد علوی استان قم خاطرنشان کرد: در سال 1401 در بخش توزیع لبنیات مجموعا 19 هزار بسته لبنیاتی بین خانواده های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 115 میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از مشاغل خانگی در قم

پرداخت 115 میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از مشاغل خانگی در قم