مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-03پزشكي

کاهش تعداد دانشگاه های ایرانی در رتبه بندی جهانی تاثیرگذاری


«مؤسسه آموزش عالی تایمز» در ویرایش 2023 رتبه بندی تأثیر خود، در حالی نام 20 مؤسسه ایرانی را در سیاهه مؤسسه های برتر جهان منتشر کرده که در ویرایش پیشین این نظام رتبه بندی، - مؤسسه آموزش عالی تایمز در ویرایش 2023 رتبه بندی تأثیر خود، در حالی نام 20 مؤسسه ایرانی را در سیاهه مؤسسه های برتر جهان منتشر کرده که در ویرایش پیشین این نظام رتبه بندی، 27مؤسسه از ایران در میان مؤسسه های برتر جهان جای گرفته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مؤسسه آموزش عالی تایمز در ویرایش 2023 رتبه بندی تأثیر، نام 20 مؤسسه ایرانی را در سیاهه مؤسسه های برتر جهان منتشر کرده و بر اساس این گزارش، دانشگاه های علوم پزشکی ایران و محقق اردبیلی در جایگاه های نخست و دوم ملی و زیر 400 جهانی هستند.

در ویرایش 2023 نظام رتبه بندی جهانی تأثیر مؤسسه آموزش عالی تایمز ، روی هم، نام 1591 مؤسسه از 112 کشور گوناگون جهان در فهرست پایانی آمده است.

در ویرایش پیشین این نظام رتبه بندی 27مؤسسه از ایران در میان مؤسسه های برتر جهان جای گرفته بودند.

دکتر محمد حسن زاده؛ رییس پژوهشگاه علوم و فناوی اطلاعات ایران (ایرانداک) در گفتگو با ایسنا، در مورد این نظام رتبه بندی توضیح داد: رتبه بندی تأثیر دانشگاه ها از سال 2019 از سوی موسسه آموزش عالی تایمز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد دانشگاه های ایرانی در رتبه بندی جهانی تاثیرگذاری

کاهش تعداد دانشگاه های ایرانی در رتبه بندی جهانی تاثیرگذاری