مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-11اقتصادي

وجود 17 پارک جنگلی در گلستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: 17 پارک جنگلی در گلستان وجود دارد که سرشار ازجاذبه های طبیعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید سلامتی اظهار کرد: رسالت اصلی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری حفظ، اصلاح، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی است.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی وظیفه حفاظتی، مالکیتی و نظارتی دارد، گفت: گردشگری وظایف حاکمیتی ندارد بلکه وظیفه هدایت و استفاده از سرمایه گذار و برنامه ریزی و سیاست گذاری را برعهده دارد .

سلامتی ادامه داد: در حال اصلاح و بازنگری کتابچه پارک های جنگلی استان هستیم تا بتوانیم با این بازنگری از توان و ظرفیت بخش خصوصی در واگذاری این پارک ها استفاده کنیم.

وی گفت: پارک های جنگلی توسکستان گرگان، خدر اولیاء کلاله و گلیداغ مراوه تپه با مساحت چهار هزار و 521 هکتار پارک های جنگلی مصوب شده برای تهیه طرح هستند.

سلامتی افزود: پارک های جنگلی تفرجگاه لرگی روستای افرا، تفرجگاه تقارلی شهر صادق آباد گالیکش و تفرجگاه گل رامیان در سال گذشته به دهیاری و شهرداری احاله مدیریت شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: پارک های جنگلی النگدره و ناهارخوران گرگان، دلند رامیان، امام رضا(ع) کردکوی، آقسو کلاله، کبودوال علی آباد، شیرآباد و قلعه تاشته رامیان و باغو بندرگزاحاله مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 17 پارک جنگلی در گلستان

وجود 17 پارک جنگلی در گلستان