مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-10اقتصادي

صف های طولانی نانوایی و مشکلاتی که قرار است به زودی حل شود!


این روزها همچنان صفوف طولانی خرید نان و کاهش ساعت کاری و بعضا تعطیلی برخی نانوایی های سطح شهر شیراز به ویژه در نقاط جنوبی موجب اعتراض و نگرانی مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بررسی های میدانی سطح شهر هنوز نشان می دهد صف های نان همچنان طولانی است و برخی واحدهای نانوایی همچنان تعطیل هستند، این در حالی است که بنا به گفته مسئولان تغییر محسوسی در سهمیه آرد نانوایی ها رخ نداده است.

اگرچه از ابتدای خردادماه شاهد صف های طولانی، کاهش ساعت کاری نانوایی و تعطیلی برخی نانوایی ها بودیم که گفته شد به دلی ایام نوروز و تعطیلات نوروز و کاهش تراکنش نانوایی سهمیه آرد کمتری به نانوا اختصاص یافته است اما با اینکه از آخرین گزارش خبرگزاری فارس در این خصوص حدود 10 روز می گذرد اما مشاهدات میدانی نشان می دهد مشکل هنوز هم حل نشده است، مشکلاتی که به دنبال اجرای طرح هوشمندسازی و مدیریت توزیع آرد اجرایی شده و مسئولان وعده دادند به زودی مشکلاتش برطرف شده و روی مدار قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان شیراز درباره نحوه توزیع آرد و مشکلاتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، گفت: بحث مدیریت توزیع آرد و سهمیه بندی آن در راستای هدفمندی توزیع و فروش آرد توسط یک سامانه  کشوری است و سهمیه هر نانوایی در هر نقطه از کشور به صورت متمرکز از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی نانوایی و مشکلاتی که قرار است به زودی حل شود!

صف های طولانی نانوایی و مشکلاتی که قرار است به زودی حل شود!