مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-13اقتصادي

هتل دیدار از طرح جامع اراضی عباس آباد خارج شد


مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با بیان اینکه هتل دیدار از طرح جامع اراضی عباس آباد خارج شد، گفت: در شورای راهبری این کار انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد،در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد:اخذ کلیه مطالبات از دستگاه ها و افراد حقیقی از جمله اداره کلی مالی شهرداری و بنیاد مستضعفان تا سال 1401 انجام شده و واریزی مبلغ سپرده نیز به صورت کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام معاملات شرکت بر اساس ضوابط و آیین نامه معاملات انجام شده است، خاطرنشان کرد: از 38 بند بازرسی کل کشور، تمام بندها جز یک یا دو بند که حاکمیتی است و باید از سوی شهردار تهران پیگیری شود، در شرکت رعایت شده است.

حجازی با اعلام اینکه در دوره ششم مدیریت شهری با حضور شهردار تهران، هتل دیدار از طرح جامع اراضی عباس آباد خارج شد، تصریح کرد: مشکل اصلی همین بود که از طرح اراضی خارج شود که در شورای راهبری انجام شد و مشکلی که داریم این است که با سازمان سرمایه گذاری و منطقه سه، عوارض سال 92 اخذ شود و در این دوره مدیریت شهری، پروژه را به 80 درصد پیشرفت فیزیکی برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه در واگذاری اموال منقول و غیرمنقول بنده اساساً دنبال این بودم که هیچ زمینی از اراضی عباس آباد خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل دیدار از طرح جامع اراضی عباس آباد خارج شد

هتل دیدار از طرح جامع اراضی عباس آباد خارج شد