مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-20سياسي

اعلام نظر دادستانی قزوین درخصوص واگذاری موقوفه امینی ها تا 10 روز آینده


دادستان کل استان قزوین با اشاره به موضوع واگذاری موقوفه امینی ها، گفت: در حال بررسی پرونده و مستندات دریافتی در خصوص نحوه واگذاری اراضی موقوفه امینی ها هستیم و ظرف 10 تا 15 روز آینده اطلاع رسانی درخصوص رعایت مقررات در واگذاری موقوفه انجام خواهد شد.

- ایسنا/قزوین دادستان کل استان قزوین با اشاره به موضوع واگذاری موقوفه امینی ها، گفت: در حال بررسی پرونده و مستندات دریافتی در خصوص نحوه واگذاری اراضی موقوفه امینی ها هستیم و ظرف 10 تا 15 روز آینده اطلاع رسانی درخصوص رعایت مقررات در واگذاری موقوفه انجام خواهد شد.

حسین رجبی در نشست خبری با اصحاب رسانه که سه شنبه 30 خرداد به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری 20 حکم مجازات جایگزین حبس صادر شده که در ابتدای راه هستیم اگرچه که در سال 1401 در مجموع 1937 مورد مجازات جایگزین حبس صادر شده است که معتقدیم استفاده از این ظرفیت در کاهش جمعیت کشوری استان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره اخبار و حواشی منتشر شده در رسانه ها در رابطه با موقوفه امینی ها بیان کرد: سال گذشته نشر اکاذیب در فضای مجازی رشد 200 درصدی داشت بنابراین باید توجه داشته باشیم که اگر مطلبی را در رسانه منتشر می کنیم صحت و سقم آن را بسنجیم و سپس منتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نظر دادستانی قزوین درخصوص واگذاری موقوفه امینی ها تا 10 روز آینده

اعلام نظر دادستانی قزوین درخصوص واگذاری موقوفه امینی ها تا 10 روز آینده