مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-21سياسي

اطلس فرهنگی مازندران تدوین می شود


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت چالش های فرهنگی، گفت: با هدف ساماندهی چالش های حوزه اجتماعی اطلس فرهنگی مازندران تدوین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جمع کارشناسان و مسؤولان اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، اظهار کرد: ریل گذاری صحیح برای حل زمان بندی شده چالش های فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در رفع چالش ها، افزود: تشکیل جلسات مشورتی با حلقه های میانی به ویژه تشکل های مردم نهاد برای جلب مشارکت آنان باید فعال تر برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ارتباط موثر با گروه ها و اقشار مختلف مردم باهدف بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راهبرد اجرایی است.

سلگی انتخابات را متعلق به مردم دانست و با اشاره به تلاش معاندان برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت آنان در انتخابات افزود: افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور موجب پیشرفت آرمان های نظام اسلامی خواهد شد.

وی،همچنین به آغاز موج سفرهای تابستانی هموطنان به مازندران اشاره و تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی با محوریت ارتقای امنیت اخلاقی در سواحل در دستور کار قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس فرهنگی مازندران تدوین می شود

اطلس فرهنگی مازندران تدوین می شود