مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-02سياسي

امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان در برابر دشمن ایستاد


امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی به آزادگان جهان نشان داد که می توان در برابر قدرت های استکباری ایستاد و آن ها را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: در آستانه سالروز ارتحال امام امت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، و قیام پانزده خرداد قرار داریم، امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان راسخ به قدرت لایزال الهی به آزادگان جهان نشان داد که می توان در برابر قدرت های استکباری ایستاد و آن ها را شکست داد.

وی بابیان اینکه استکبار جهانی هیچ گاه ضربه ای که از امام خمینی (ره) خورده است را فراموش نخواهد کرد، افزود: حرکتی که امام راحل آغاز کرد، قطعاً تا نابودی کامل جبهه باطل و غلبه مستضعفین بر مستکبران عالم ادامه خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، به عنوان ولی امر مسلمین جهان در سال 1368، تصریح کرد: حقیقتاً آنچه داغ جان سوز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را قابل تحمل کرد، انتخاب آگاهانه جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) توسط اعضای مجلس خبرگان رهبری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان در برابر دشمن ایستاد

امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان در برابر دشمن ایستاد