مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-03ورزشي

تلاش 5 ساله دختر اسکیت باز ایرانی برای شکست رکورد جهانی


ملی پوش اسکیت فری استایل پس از شکستن رکورد این رشته در مسابقات کاپ آزاد ایتالیا گفت: برای رسیدن به این هدف 5 سال شبانه روز تمرین می کردم و انتظار رکوردشکنی داشتم.

- سالک در پاسخ به این پرسش که برای شرکت در این مسابقات آیا از نظر تجهیزات با مشکل خاصی مواجه بودید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: مشکل تجهیزات همیشه گریبان گیر ورزشکاران است و این دغدغه وجود دارد که چطور برای مسابقات تجهیزات استاندارد آماده کنیم.

چرخ های اسکیت بسیار گران است و تهیه آنها به راحتی امکان پذیر نیست، خوشبختانه چون در این زمینه رییس فدراسیون حمایت لازم را از ورزشکاران دارد تا حدودی دغدغه ها کمتر شده و شرایط نسبت به قبل بهتر شده است.

تلاش برای مدال طلای بازی های آسیایی وی در پایان گفت: قبل از شرکت در بازی های آسیایی هانگژو فدراسیون دو تورنمنت جهانی پیش بینی کرده که ما با آمادگی بهتری در این بازی ها شرکت کنیم.

در حال حاضر مهم ترین هدفم کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو است و برای رسیدن به این هدف به سختی تمرین می کنم.

7 مدال اسکیت بازان ایران در ایتالیا تیم ملی اسکیت فری استایل که با هدف آمادگی برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو 2022 در مسابقات کاپ جهانی 2023 فری استایل ایتالیا حاضر شده بود با کسب 7 مدال (4 مدال طلا، یک نقره و دو برنز) به کار خود پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 5 ساله دختر اسکیت باز ایرانی برای شکست رکورد جهانی

تلاش 5 ساله دختر اسکیت باز ایرانی برای شکست رکورد جهانی