مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:552023-05-31حوادث

کشف بیش از 2 هزار قلم داروی قاچاق در عطاری اراک


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: 2 هزار و 479 قلم انواع داروهای غیر مجاز از یک واحد صنفی عطاری دراین شهرستان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه به نقل از پلیس علی اکبر عیسی آبادی با بیان اینکه اغلب داروهای غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر اندازند، برخورد قانونی می کند.

  وی در ادامه به دریافت خبر فروش داروهای غیرمجاز توسط متصدی یک واحد صنفی عطاری در شهر ساوه و بررسی پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس نظارت براماکن عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه نماینده مرکز بهداشت و اداره صمت به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.

  این مقام انتظامی از کشف 2 هزار و 479 قلم انواع داروی غیرمجاز از این واحد صنفی خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متصدی این واحد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد قاطعانه و قانونی می کند، افزود: از مردم تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 هزار قلم داروی قاچاق در عطاری اراک

کشف بیش از 2 هزار قلم داروی قاچاق در عطاری اراک