مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-11سياسي

شبکه ترویج غیردولتی کشاورزی باید در بانه تشکیل شود


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برای انتقال تجریبات و آموزش کشاورزان در روستاها باید شبکه ترویج غیردولتی با حضور مددکاران ترویجی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، سیدفراز توانایی در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان بانه اظهار داشت: شبکه ترویج غیردولتی شامل افرادی است با عنوان مددکاران ترویجی که یار و یاور کشاورزان است و تجریبات و دستاوردهای علمی خود را به دیگر کشاورزان انتقال می دهند.

وی افزود: مددکاران ترویجی افرادی توانمند به لحاظ فنی و اجتماعی که مورد اعتماد روستاییان هستند و به عنوان بازوی اجرایی جهاد کشاورزی و شبکه ترویج فعالیت می کنند.

توانایی با بیان اینکه نیازمند همکاری مددکاران ترویجی هستیم یادآور شد: تمام موفقیت های که روستاییان در زمینه کشاورزی، دامداری و باغداری کسب کرده اند حاصل تلاش کارشناسان ترویجی و آموزشی است.

وی ادامه داد: باید آموزش های ترویجی از حالت یکطرفه خارج شود و برای ارائه دوره های آموزشی تسهیلگری و آموزش توسط مددکاران ترویجی ارائه شود و تجربیات بومی خود را به دیگران انتقال دهند.

این مسئول یادآور شد: نمونه های روستایی افرادی که در زمینه باغداری، کشاورزی و دامداری نمونه هستند باید برای افزایش تولید تلاش کنند عملکرد تمام کشاورزان و دامداران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ترویج غیردولتی کشاورزی باید در بانه تشکیل شود

شبکه ترویج غیردولتی کشاورزی باید در بانه تشکیل شود