مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-02بين الملل

منطقه شنگن جدید در خلیج فارس؟


کشورهای حوزه خلیج فارس در حال طراحی صدور ویزای توریستی یکپارچه «شنگن» هستند که به گردشگران اجازه می دهد تا با یک ویزا از تمامی این کشورها دیدن کنند.

- کشورهای حوزه خلیج فارس در حال طراحی صدور ویزای توریستی یکپارچه شنگن هستند که به گردشگران اجازه می دهد تا با یک ویزا از تمامی این کشورها دیدن کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کشورهای حوزه خلیج فارس با هدف جذب گردشگران بیشتر به منطقه، در حال طراحی صدور ویزای توریستی یکپارچه شنگن هستند که به گردشگران اجازه می دهد تا با یک ویزا از تمامی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دیدن کنند؛ طرحی که منجر به رونق بیشتر صنعت توریسم در این منطقه خواهد شد.

منطقه شورای همکاری خلیج فارس به دلیل برخورداری از خدمات باکیفیت، لوکس و امکانات مدرن و پیشرفته گردشگری مانند هتل های لوکس، فروشگاه های بزرگ، پارک های موضوعی و مکان های تفریحی، به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است.

نکته جالب آنکه تجربه موفق در برگزاری جام جهانی 2022 قطر، به تقویت همکاریهای کشورهای حوزه خلیج فارس در زمینه گردشگری کمک کرده است.

در همین راستا، بر اساس گزارش مؤسسه مطالعات خلیج فارس که در 13 دسامبر 2022 منتشر شد، برگزاری جام جهانی قطر، یک فرصت اقتصادی خوبی برای امارات و عربستان سعودی و همچنین به میزان کمتری برای عمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه شنگن جدید در خلیج فارس؟

منطقه شنگن جدید در خلیج فارس؟