مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:012023-06-11سياسي

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد  اظهار کرد: معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی به مناسبت فرارسیدن روز زیارتی امام رضا(ع)، ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی و معرفتی متنوعی را برای بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات این ایام نورانی در حرم مطهر رضوی تدارک دیده که با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری و با محوریت صحن پیامبر اعظم(ص) و رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

عزاداری زائران در شب شهادت امام مهربانی ها وی با بیان اینکه مراسم عزاداری شب شهادت حضرت شمس الشموس(ع) از فردا ساعت 20 با مدیحه سرایی حاج علی ملائکه از مداحان حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز می شود، گفت: با دکلمه خوانی محمدرضا حسین زاده در وصف مظلومیت این امام همام مراسم ادامه پیدا می کند.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اضافه کرد: پس از آن زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، از سخنان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین هاشمی نژاد و شعرخوانی حجت الاسلام سید روح الله موید بهره خواهند برد.

حجت الاسلام شریعتی نژاد ادامه داد: نوحه خوانی سید جعفر ماهرخسار، رضا قانع و کاظم غلامشاهی از مداحان حرم مطهر رضوی پایان بخش مراسم عزاداری شب شهادت امام رئوف مان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا(ع)

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا(ع)