مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-29اقتصادي

امضای موافقت نامه مطالعه و همکاری میدان مشترک هنگام بین ایران و عمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، موافقت نامه مطالعه و همکاری درباره میدان مشترک هنگام (با نام عمانی بخاء غربی) در جریان سفر «هیثم بن طارق آل سعید»، - ایران و عمان موافقت نامه ای با موضوع مطالعه و همکاری میدان مشترک هنگام امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، موافقت نامه مطالعه و همکاری درباره میدان مشترک هنگام (با نام عمانی بخاء غربی) در جریان سفر هیثم بن طارق آل سعید ، سلطان عمان به جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه (هفتم خردادماه) با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری و سلطان عمان، بین دو طرف امضا شد.

این موافقت نامه پس از تفاهم های انجام شده در سفر پارسال جواد اوجی، وزیر نفت همراه با سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری به عمان برای همکاری با این کشور به منظور توسعه این میدان نفتی امضا و مجوز های لازم برای امضای آن اخذ شده است.

بر اساس این گزارش، هدف از این موافقت نامه مطالعه مشترک کل میدان نفتی هنگام و تهیه طرح جامع توسعه (MDP) توسعه آن با استفاده از ظرفیت های داخلی و بین المللی، تدوین سناریو های توسعه مجدد این میدان و همکاری متقابل برای بهره برداری از این میدان و برداشت صیانتی از آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای موافقت نامه مطالعه و همکاری میدان مشترک هنگام بین ایران و عمان

امضای موافقت نامه مطالعه و همکاری میدان مشترک هنگام بین ایران و عمان