مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-18سياسي

هدیه رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج


شرکت رجا به مناسبت گرامی داشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه کشی بین زوجین اجرا می کند.

- شرکت رجا به مناسبت گرامی داشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه کشی بین زوجین اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: کلیه زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی 29 خرداد تا 4 تیر ماه سال 1402 مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوجینی که اسامی بانوان مزین به نام فاطمه یا زهرا و آقایان مزین به نام علی بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی 10 تیر 1401 (روز ازدواج سال گذشته) الی 4 تیر ماه سال 1402 باشد، مشمول شرکت در این قرعه کشی خواهند بود.

علیرضا علی سلیمانی گفت: در این طرح به صورت قرعه کشی به هفت زوج با شرایط مذکور، چهار عدد بلیت رایگان اعطا می شود.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا روش ثبت نام زوجین به منظور شرکت در قرعه کشی را ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین تا تاریخ 16 تیر 1402 به به صفحه روبینو (به آدرس rajarail@) و ایتا (به آدرس rajarail@) عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج

هدیه رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج