مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-20سياسي

روایتی کمتر شینده شده از ساعتی پس از انهدام لاشه گلوبال هاک +فیلم


مأموریت یافتن لاشه گلوبال هاوک در حالی به نیروی دریایی سپاه واگذار می شود که دریا سخت متلاطم مواج بوده و امکان دریاروی وجود نداشته است اما.

-   فرمانده نیروی دریایی سپاه در این باره می گوید: پس از انهدام  پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک، آنان بدنبال ایجاد عملیات روانی و رسانه ای بودند تا بگویند که ایران این پهپاد متجاوز را در حریم بین المللی مورد هدف قرار داده و لذا این مأموریت به نیروی دریایی سپاه داده شد تا لاشه این پهپاد که پس از سقوط در آبهای دریای عمان و در آبهای کشورمان بود را جستجو و پیدا کند.

سامانه سوم خرداد که توانست گلوبال هاوک را منهدم کند   تنگسیری می افزاید: باید لاشه هایی از این پهپاد را پیدا کرده و می آوردیم تا ثابت کنیم این پهپاد در آب های ما بوده است اما آن روز دریا بشدت مواج بود و ترددهای دریایی نیز بدلیل شرایط خاص آب و هوایی و وزش بادهای شدید متوقف شده بود و امکان دریاروی برای هیچ شناوری وجود نداشت و من با پایگاه دریایی جاسک تماس گرفتم و به آنان گفتم که باید به هر طریقی لاشه های این پهپاد شناسایی و به ساحل منتقل شود.

دلاوران پایگاه دریایی جاسک با پنج فروند شناور راهی دریا می شوند و پوشش پهپادی نیز برای این منظور به کار گرفته می شود اما دریا خراب و مواج بوده و ساعتی پس از دریاروی این 5 شناور خبر می رسد که ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی کمتر شینده شده از ساعتی پس از انهدام لاشه گلوبال هاک +فیلم

روایتی کمتر شینده شده از ساعتی پس از انهدام لاشه گلوبال هاک +فیلم