مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-01ورزشي

مذاکره با شرکت های حاشیه خلیج فارس برای حمایت مالی از بسکتبال گرگان


مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات آسیایی مذاکره با شرکت های حاشیه خلیج فارس برای جذب حمایت مالی آغاز شده است.

- حسین رضایانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای اعزام به مسابقات غرب آسیا که روزهای آینده به میزبانی امارات برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ما در حد توان توانستیم یک بازیکن مد نظر کادر فنی را جذب کنیم و این بازیکن در دبی به ما اضافه خواهد شد تا بتواند به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: مهمترین پتانسیل تیم ما، غیرت بازیکنان ما است و با تمام توان برای تیم تلاش می کنند.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: ما یک هفته کامل با حداقل پنج بازی در دبی حضور خواهیم داشت و تیم به صورت کامل و با تمام توان به این مسابقات اعزام خواهد شد و سعی می کنیم نمایش خوبی را در این رقابت ها داشته باشیم.

رضایانی گفت: ما به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حاضر خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد از آبروی ورزش کشور دفاع کنیم و با تمام توان سعی می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تیم با بودجه مردم تامین می شود و هرگونه انتقاد را می پذیریم و تلاش ما بر این است که بتوانیم به عنوان کارگزاران مردم عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با شرکت های حاشیه خلیج فارس برای حمایت مالی از بسکتبال گرگان

مذاکره با شرکت های حاشیه خلیج فارس برای حمایت مالی از بسکتبال گرگان