مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-12اجتماعي

پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تمدید شد


پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه 26 خرداد ماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه 26 خرداد ماه تمدید شد.

برای پیش ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد بازه زمانی اول تا بیستم خردادماه در نظر گرفته شده بود اما بنا بر اطلاعیه مندرج در کانال رسمی اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در شبکه شاد، پیش ثبت نام این مقطع مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه 26 خرداد ماه تمدید شد.

در شیوه نامه ثبت نام سال تحصیلی 1403-1402 که از سوی زهرا پناهی روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و دبیر ستاد مرکزی امور شاهد وزارت آموزش و پرورش پیش از این ابلاغ شده است، ثبت نام و پذیرش تمام دانش آموزان (طرح شاهد و غیر طرح شاهد) ورودی و میان پایه در سال تحصیلی جدید به صورت الکترونیکی و فقط در سامانه my.

medu.

ir انجام می پذیرد.

با توجه به اهداف طرح نیمه متمرکز شاهد و اولویت فرزندان طرح شاهد در استفاده از فوق برنامه ها، فضا و امکانات آموزشی و پرورشی مدارس شاهد، ستادهای اجرایی شاهد استان / شهرستان مناطق و نواحی با هماهنگی های لازم از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران شرایط ثبت نام و ادامه تحصیل دانش آموزان شاهد را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تمدید شد

پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تمدید شد