مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 00:352023-06-20بين الملل

نعیم قاسم خطاب به مردم فلسطین: تا پایان در کنارتان می مانیم


معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن اعلام حمایت این جنبش از ملت فلسطین، تأکید کرد که مردم این کشور در برابر رژیم موقت صهیونیستی پیروز خواهند شد و این رژیم محکوم به نابودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز سه شنبه تأکید کرد که ملت مجاهد فلسطین، نمونه های خوبی در حوادث اردوگاه جنین و عملیات شهادت طلبانه در شمال رام الله از خود به نمایش گذاشته است.

پایگاه خبری العهد به نقل از از قاسم گزارش داد، سلام من بر همه زنان و مردان مجاهد و شهدای فلسطین و بدانید که ما تا پایان در کنار شما هستیم.

إن شاء الله پیروز خواهید شد؛ به ویژه اینکه رخدادهای کنونی در کرانه باختری، یک استثناء است که اسراییل تصور آن را هم نمی کرد .

وی با بیان اینکه این استثناها در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، تصریح کرد: این حق قانونی ملت فلسطین است؛ زیرا هر فرد صهیونیست که در سرزمین غصب شده فلسطین حضور دارد، یک محارب، متجاوز و مسلح است.

معاون نصرالله همچنین گفت که ملت فلسطین حق دارد، حق خود را به تنهایی بگیرد و برای بازپسگیری سرزمین و کرامت خود، تلاش کند؛ به ویژه اینکه جهان استکبار هم حامی اسراییل متجاوز است و از مردم فلسطین که صاحبان خاک، کرامت و شرافت هستند، حمایت نمی کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم خطاب به مردم فلسطین: تا پایان در کنارتان می مانیم

نعیم قاسم خطاب به مردم فلسطین: تا پایان در کنارتان می مانیم