مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-03دانش

فرصت مطالعاتی آموزشی برا ی اولین بار راه اندازی می شود


برنامه ما این است که دانشجویان بتوانند در کشورهای اسلامی و کشورهایی که با آنها رابطه خوبی داریم، یک ترم را تحت عنوان فرصت مطالعاتی آموزشی بگذرانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم در نشستی خبری با اشاره به طرح تحول آموزش عالی گفت: درطرح تحول با 10 موضوع از 111 اقدام مواجه هستیم، این 10 موضوع اقدامات مختلفی دارد که مشخص و به دانشگاه ها اعلام کرده ایم، تا در این 10 موضوع بر حسب وظیفه اقدامات خود را نوشته و به وزارت علوم اعلام کنند.

دانشکده علوم و فناوری بین رشته ای در 20 دانشگاه ایجاد می شود وی ادامه داد: یکی از این موضوعات تحول در حکمرانی داخل دانشگاه است شناسایی دانشگاه هایی است که 70 الی 80 درصد تولید علم جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارند این دانشگاهها حدودا 20 دانشگاه هستند و به دلیل وجود توانمندی و زیرساخت می توانند در تولید علم در آینده در جمهوری اسلامی نقش آفرینی و برای شغل های آینده هم برنامه ریزی کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: این دانشگاه ها شناسایی شدند تا روی دانشکده ای کار کنند که مدل حکمرانی آن در 100 دانشگاه برتر دنیا وجود دارد و ما باید این مسیر را با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مطالعاتی آموزشی برا ی اولین بار راه اندازی می شود

فرصت مطالعاتی آموزشی برا ی اولین بار راه اندازی می شود