مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-20سياسي

آغاز فرآیند اجرایی نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز فرآیند اجرایی نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز خبر داد و گفت:این شهرک تخصصی در اراضی به مساحت 40هکتار در شمال غرب شیراز ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی در بازدید از اراضی ناحیه تخصصی صنایع دستی گفت:این ناحیه در اراضی نزدیک به شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس احداث و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک تخصصی صنایع دستی دارای مصوبه از هیات وزیران است گفت:با موافقت کارگروه امور زیربنایی استانداری فارس ،ایجاد این شهرک تخصصی وارد فرآیند اجرایی شده و در برنامه های اولویت دار این شرکت قرارگرفته است.

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با قدردانی از حمایت های استاندار فارس و فرماندار شیراز ونیز همراهی نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی بویژه دکتر روح الله نجابت در زمینه تسریع در تملک اراضی و عملیات اجرایی شهرک صنعتی تخصصی صنایع دستی گفت:امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی استان بتوانیم این شهرک صنعتی را آماده واگذاری به متقاضیان کنیم.

 هاشمی افزود:هم اکنون مراحل نقشه برداری طرح درحال انجام است و پس از آن بر اساس برنامه زمان بندی نسبت به ایجاد و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند اجرایی نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز

آغاز فرآیند اجرایی نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در شیراز