مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-16بين الملل

«نیروهای پشتیبانی سریع» سودان، ارتش را به مثله کردن 2 عضو خود متهم کردند


«نیروهای پشتیبانی سریع» در سودان اعلام کردند که ارتش این کشور، 2 نیروی آن ها را سر بریده و سپس آن ها را مثله کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای واکنش سریع در سودان (یکی از طرفین جنگ داخلی ذز این کشور)، امروز (جمعه)، نیروهای ارتش سودان را به سر بریدن دو تن از نیروهای خود و مثله کردن آن ها متهم کردند.

 ارتش سودان تحت فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو  از پانزدهم ماه آوریل با یکدیگر وارد جنگ شده اند و این درگیری همچنان در این کشور ادامه دارد.

نیروهای تحت فرمان محمد حمدان دقلو در بیانیه ای سر بریدن دو تن از نیروهای خود و مثله کردن آن ها به دست نیروهای عبدالفتاح البرهان را محکوم کردند.

پشتیبانی سریع در این بیانیه اعلام کرد: ترور این دو فرد غیرمسلح و سر بریدن آن ها به شکلی ناگوار توسط نیروهای کودتاچی، در تضاد با شریعت و قوانین و پروتکل های بین المللی و انسانی است؛ قوانینی که تاکید دارند با اسرای جنگی باید طبق قواعد انسانی و جنگی تعامل شود.

این گروه در بخش دیگری از بیانیه خود گفت: این رفتار وحشیانه به وضعیتی ناگوار ختم خواهد شد که با تبدیل درگیری های نیروهای پشتیبانی سریع و کودتاچی ها به یک جنگ داخلی، می تواند امنیت و آرامش اجتماعی را به خطر بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیروهای پشتیبانی سریع» سودان، ارتش را به مثله کردن 2 عضو خود متهم کردند

«نیروهای پشتیبانی سریع» سودان، ارتش را به مثله کردن 2 عضو خود متهم کردند