مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-31سياسي

3 هزار زائر از کرمان در مراسم ارتحال امام راحل (ره) شرکت می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از اعزام سه هزار زائر از کرمان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

- کرمان – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از اعزام سه هزار زائر از کرمان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان برجسته ترین شاگرد حضرت امام با همان صلابت و اقتدار حضرت امام، رهبری را به عهده گرفتند و در طول این 34 سال علی رغم تهدیدات و مشکلات نظام با صلابت و اقتدار توطئه ها و مشکلات را حل کرده اند و انقلاب پیش رفته است.

وی با اشاره به ایجاد ستاد بزرگداشت ارتحال امام در استان و شهرستان ها عنوان کرد: برنامه های زیادی در بعد آیینی و بعد فرهنگی و هنری پیش بینی شده است؛ مراسم محوری بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) 13 خرداد ساعت 20 در مسجد امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام پورمحمدی مشاور ارشد قوه قضاییه برگزار می شود.

انجم شعاع با اشاره به این که اعزام سه هزار زائر از کل استان برای سالگرد ارتحال امام خواهیم داشت، گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت در ایام ارتحال در تمام مساجد و هییت های مذهبی، طراحی و ساخت اِلمان حضرت امام خمینی (ره) در حال انجام است که در روز عید غدیر رونمایی خواهد شد و احتمالاً در خیابان امام نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار زائر از کرمان در مراسم ارتحال امام راحل (ره) شرکت می کنند

3 هزار زائر از کرمان در مراسم ارتحال امام راحل (ره) شرکت می کنند