مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 00:502023-06-03سياسي

مشارکت حداکثری، مولفه اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو است


رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابتی بودن، از مولفه های اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران، با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: مولفه مهم استمرار نظام جمهوری اسلامی نیز حضور و حمایت مردم در عرصه های مختلف بویژه انتخابات است، لذا باتوجه به تلاش دشمن در کمرنگ کردن این امر، زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم استان از طریق ارتقای رضایت مندی، اعتماد و امید باید در تمام اقدامات جاری دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان مد نظر باشد.

  رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه برگزاری انتخابات در اصل با مشارکت دولت و مردم بوده، اظهار کرد: همکاری اقشار مختلف مردم در قالب هیئت های اجرایی، نظارتی، نمایندگان فرمانداری و غیره، تضمین کننده سلامت انتخابات در ادوار مختلف بوده و امسال نیز  دغدغه و تلاش ما این است که یک انتخابات باشکوه، سالم، برگزار کنیم.

وی به آسیب شناسی انجام شده در مورد فرایند و نقاط قوت و ضعف و نارسایی های اجرای انتخابات در دوره های گذشته در استان اشاره کرد و ادامه داد: تدوین تجربیات انتخابات دوره های اخیر به منظور رفع کاستی ها در حوزه های زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری، مولفه اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو است

مشارکت حداکثری، مولفه اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو است