مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:102023-05-28سياسي

پزشکیان: باید به قانون و تعهداتمان پایبند باشیم


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آنها را اجرا کنند.

- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آنها را اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تشکر از مقام معظم رهبری، خدا و امام به معنای اجرای دستورات و فرامینی است که مشخص شده و باید اجرا شود.

وی با تأکید بر دو مقوله پایبندی به تعهدات و انصاف در اجرای این تعهدات و پایبندی ها، به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر در خصوص عمل به تعهدات اشاره و تصریح کرد: از بین فریضه هایی که خداوند مطرح کرده هیچ فریضه ای به اندازه فریضه پایبندی به تعهدات در بین جریان ها و تشکل های مختلف وجود ندارد و همه قبول دارند که باید به تعهدات پایبند باشند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امروز ما باید پایبند به آنچه که در قانون اساسی، سیاست های کلی، قانون برنامه و چشم انداز وجود دارد باشیم و آنها را اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: باید به قانون و تعهداتمان پایبند باشیم

پزشکیان: باید به قانون و تعهداتمان پایبند باشیم