مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-17اقتصادي

اهتمام جدی بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های آسیب دیده در سیل گرمی


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های آسیب دیده در سیل شهرستان های اردبیل را آغاز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد ظهر شنبه در بازدید از روستاهای خسارت دیده از سیل شهرستان گرمی اظهار کرد: بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های آسیب دیده در سیل شهرستان های اردبیل از فردا به صورت جدی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور و معاون اول وی شخصاً پیگیر تکمیل و ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل هستند، گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی آسیب دیده نیازمند نوسازی فوری و تعدادی نیز نیازمند تعمیر و بهسازی هستند که با همکاری همکاری و تعامل مسئولان و فرمانداران و مردم این موضوع به جد رسیدگی خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حجم بیش تر خسارت های سیل به شهرستان های گرمی و انگوت خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا پیش از فرا رسیدن فصل سرما این واحدها تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

نیکزاد با بیان اینکه به بنیاد مسکن قید فوریت در قالب طرح هادی نسبت به بازسازی معابر روستایی و زیرساخت ها اقدام خواهد کرد، گفت: اعتبارات فوری برای تکمیل این طرح ها اختصاص یافته است.

وی از پرداخت تسهیلات در قالب بلاعوض و وام به آسیب دیدگان از سیل توسط دولت خبر داد و بیان کرد: اقلام و لوازم واحدهای آسیب دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های آسیب دیده در سیل گرمی

اهتمام جدی بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های آسیب دیده در سیل گرمی