مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:052023-05-31سياسي

اقدامات شورای شهر و شهردار الشتر الگویی برای لرستان باشد


شورای شهر الشتر نه تنها شهرداری کارآمد انتخاب کردند بلکه در تمامی پروژه های خود در اغناسازی مردم حضوری فعال داشته اند که دلیل آن همدلی و همبستگی این شورا بوده است.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: شورای شهر الشتر نه تنها شهرداری کارآمد انتخاب کردند بلکه در تمامی پروژه های خود در اغناسازی مردم حضوری فعال داشته اند که دلیل آن همدلی و همبستگی این شورا بوده است.

میلاد شرفی دهم خردادماه در آیین تجلیل از شورای شهر سلسله به عنوان شورای شهر برتر لرستان، اظهار کرد: تحول در امور شهری با روی کار آمدن مسئولان منتخب مردم در شورای شهرستان و انتخاب شهرداری کارآمد شتاب چشمگیری یافته است.

وی افزود: در بهمن 1400 شهرداری الشتر 14 ماه حقوق معوقه داشت که در کمتر از 14 ماه نه تنها پرداخت های جاری صورت گرفت بلکه معوقات کارکنان و کارگران نیز به روز شد.

شرفی بیان کرد: حرکت رو به جلو در طرح های عمرانی در شهر الشتر کاملا محسوس بوده و نقش مدیریت توانمند و تغییرهای هوشمندانه خود را در این پیشرفت ها نشان داده است.

فرماندار سلسله اضافه کرد: در شهرستان هایی که شهرداری توان اداره امورات خود را ندارد مشکلات فرمانداری ها هم بیشتر می شود اما حرکت رو به جلوی شهرداری الشتر و تحقق 130 درصدی بودجه این نهاد اقدامی ارزشمند بوده و شهر الشتر در ماه های اخیر در حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شورای شهر و شهردار الشتر الگویی برای لرستان باشد

اقدامات شورای شهر و شهردار الشتر الگویی برای لرستان باشد