مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-15اقتصادي

تور ارزی فرزین در حاشیه خلیج فارس


در چهارچوب دیپلماسی منطقه ای دولت و استمرار و تقویت همکاری ها و رایزنی های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت وگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ رییس کل بانک مرکزی در راستای دیپلماسی فعال اقتصادی دولت سیزدهم از دی ماه سال گذشته در قالب یک تور ارزی و به منظور گسترش همکاری های پولی و بانکی به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس سفر کرد که نتایج مثبتی نیز به همراه داشت.

به دنبال این تور ارزی در کشورهای همسایه، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی طی روزهای اخیر در سفری به واشنگتن با مسئولان صندوق بین المللی پول دیدار کرد که نتیجه آن امکان دسترسی ایران به حق برداشت ویژه خود نزد این صندوق بود.

حال درادامه تور ارزی دی ماه سال گذشته، روز چهارشنبه محمدرضا فرزین، وارد قطر شد تا زمینه های افزایش بیش از پیش همکاری های پولی و بانکی با این کشور استراتژیک را فراهم کند.

براساس این گزارش، در چهارچوب دیپلماسی منطقه ای دولت و استمرار و تقویت همکاری ها و رایزنی های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ارزی فرزین در حاشیه خلیج فارس

تور ارزی فرزین در حاشیه خلیج فارس