مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-12سياسي

پرداخت زکات در استان بوشهر 2 برابر شد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به وصول 84 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر طی سال گذشته گفت: وصول زکات در استان بوشهر 2 برابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در نشست ستاد زکات استان بوشهر اظهار داشت: بیشترین محصولاتی که زکات آن پرداخت می شود گندم و خرما است.

وی اضافه کرد: زکات وصولی در بخش های مختلف سخت افزاری، آموزشی، عمرانی، معیشتی، کمک هزینه جهیزیه، ازدواج، احداث مساجد، حسینیه، پل، آبرسانی، جاده بین مزارع و دیگر حوزه ها هزینه می شود.

وی یکی از برنامه های مهم طراحی شده در مصرف زکات وصولی عرصه اشتغال زایی دانست و بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از وجوه زکات وصولی در طرح های اشتغال زایی و تولیدی استان بوشهر سرمایه گذاری می شود.

صفایی بوشهری با اشاره به راه اندازی کارگاه تولیدی تصریح کرد: ایجاد کارگاه تولیدی ضمن اینکه رونق اقتصادی و فرصت های اشتغال زایی فراهم می کند تولید ثروت می کند که نقش مهمی در عمران و آبادانی و حل مشکلات مناطق دارد.

وی از رشد وصول زکات در استان خبر داد و اظهار داشت: سال 1401 برای وصول 44 میلیارد تومان زکات هدف گذاری شد که این میزان تا پایان سال با افزایش حدود 2 برابری به 84 میلیارد تومان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت زکات در استان بوشهر 2 برابر شد

پرداخت زکات در استان بوشهر 2 برابر شد