مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-17سياسي

اندیشکده حکمرانی از ظرفیت تمام نخبگان استانی استفاده می کند


معاون پژوهش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت دانشگاه های استان به نحو مطلوبی استفاده نمیشد و راه اندازی اندیشکده حکمرانی به نوعی پاسخ به این خلاء بود که از ظرفیت اندیشمندان استانی نیز استفاده شود.

- ایسنا/اردبیل معاون پژوهش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت دانشگاه های استان به نحو مطلوبی استفاده نمیشد و راه اندازی اندیشکده حکمرانی به نوعی پاسخ به این خلاء بود که از ظرفیت اندیشمندان استانی نیز استفاده شود.

بهروز طهماسب کاظمی، معاون پژوهش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 27 خرداد در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی استان اردبیل اظهار کرد: احساس نیاز از اوایل انقلاب برای ایجاد نهاد مشورتی برای مجلس شورای اسلامی بود که در قانونگذاری و تصمیم سازی بازوی مشورتی باشد و بدین طریق مرکز پژوهش های مجلس ایجاد شد.

وی گفت: بیش از هزار تا عضو هییت علمی در استان اردبیل داریم که ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه فعالیت های اندیشکده حکمرانی در استان است.

کاظمی افزود: از ظرفیت دانشگاه های استان به نحو مطلوبی استفاده نمیشد و راه اندازی اندیشکده حکمرانی به نوعی پاسخ به این خلاء بود که از ظرفیت اندیشمندان استانی نیز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده حکمرانی از ظرفیت تمام نخبگان استانی استفاده می کند

اندیشکده حکمرانی از ظرفیت تمام نخبگان استانی استفاده می کند