مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-05سياسي

گروسی:پیشرفت های خوبی در خصوص تاسیسات هسته ای ایران حاصل شده است


مدیرکل آژانس انرژی اتمی با اشاره به این که «ایران 100 کیلوگرم اورانیوم غنی سازی شده 60 درصد دارد» در عین حال تاکید کرد که پیشرفت های خوبی در زمینه تاسیسات هسته ای ایران حاصل شده است.

- مدیرکل آژانس انرژی اتمی با اشاره به این که ایران 100 کیلوگرم اورانیوم غنی سازی شده 60 درصد دارد در عین حال تاکید کرد که پیشرفت های خوبی در زمینه تاسیسات هسته ای ایران حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الجزیره، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام این آژانس که اکنون در وین درحال برگزاری است تاکید کرد که ذخایر ایران از اورانیوم غنی سازی شده طی سه ماه به بیش از 25 درصد افزایش یافته است.

وی گفت که اورانیوم 60 درصد غنی سازی شده ایران بیش از 100 کیلوگرم است.

وی هم چنین مدعی شد که آژانس بین المللی انرژی اتمی برای اولین بار در تاسیسات هسته ای فردو و نطنز سیستم های نظارتی برای غنی سازی اورانیوم نصب کرد.

مدیرکل آژانس همچنین تاکید کرد که پیشرفت هایی درخصوص تاسیسات هسته ای ایران حاصل شده است اما این پیشرفت ها تنها بخشی از خواسته های ما را محقق می کند.

میخاییل اولیانوف ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی از آغاز نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی:پیشرفت های خوبی در خصوص تاسیسات هسته ای ایران حاصل شده است

گروسی:پیشرفت های خوبی در خصوص تاسیسات هسته ای ایران حاصل شده است