مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-17اقتصادي

پایان چک سنگین و بازگشت به ناوگان یک فروند بویینگ 737


یک فروند بویینگ 737 با کد ثبتی EP-CAQ پس از نزدیک به پنج سال زمین گیری با تامین موتور و قطعات، ضمن به پایان رساندن چک های سنگین در سطح کارخانه سازنده و بازرسی های دوره ای با تلاش شبانه روزی متخصصین شرکت صنایع هواپیمایی ایران (صها) ، متخصصین و مهندسین شرکت هواپیمایی کاسپین، پس از انجام کلیه تست های زمینی و پروازی طبق استانداردهای لازم، مجددا در رده عملیاتی قرار گرفت تا در مسیرهای داخلی و بین المللی فعال گردد.

  فعالیت مجدد و تامین قطعات این هواپیما در راستای افزایش ظرفیت پروازهای روزانه، خدمات رسانی بیشتر به مردم عزیز و گرانقدر صورت گرفت و روزانه تا 1200 صندلی به ظرفیت های صندلی قابل ارائه در مسیرهای پروازی هواپیمایی کاسپین افزوده می شود.

  هواپیمایی کاسپین با بیش از سی سال خدمت در عرصه ارائه خدمات بار و مسافر، نخستین کاربر بویینگ 737 در کشور است و آشیانه این شرکت هواپیمایی با بهره گیری از متخصصان و مهندسان توانمند ایرانی، ضمن استقلال در انجام کلیه چکهای دوره ای براساس استانداردهای بین المللی توانایی تعمیرات و چک انواع مختلفی از هواپیماها از جمله بویینگ 737 و مکدانل داگلاس 80 را دارد.

  نظر به نزدیکی به فصل تابستان و آغاز تعطیلات مدارس و مراکز آموزشی و افزایش تقاضای سفر، روند بازبینی دوره ای هواپیماهای ناوگان برابر برنامه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چک سنگین و بازگشت به ناوگان یک فروند بویینگ 737

پایان چک سنگین و بازگشت به ناوگان یک فروند بویینگ 737