مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-01حوادث

کشف و ضبط محموله کبک وحشی از شکارچیان غیر مجاز


رییس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: 18 قطعه کبک وحشی با هماهنگی مراجع قضایی در روستای اورین کشف و ضبط شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد علی جودکی رییس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: پس از دریافت گزارش شهروندان، مبنی بر نگهداری تعدادی پرنده وحشی در یک منزل مسکونی واقع در روستای اورین، مأموران اجرایی این اداره موضوع را در دستور کار بررسی قرار داده و پس از اطمینان از صحت گزارش واصله، با هماهنگی دادستان بهارستان و دریافت حکم ورود، به همراه مأموران نیروی انتظامی، سریعاً به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از حضور در محل و بازرسی صورت گرفته، 18 قطعه کبک وحشی به همراه 5 عدد قفس چوبی در این منزل کشف و ضبط شد و به مرکز نگهداری پارک پردیسان تحویل داده شده تا پس از اطمینان از سلامت و قابلیت پرواز، این کبک ها به دامان طبیعت بازگردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: پس از تنظیم صورتجلسه، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و تا حصول نتیجه توسط این اداره پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه و هرگونه تخلف زیست محیطی می توانند از طریق سامانه 1540 و یا از طریق شماره تماس 02156751761 موضوع را به این اداره گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط محموله کبک وحشی از شکارچیان غیر مجاز

کشف و ضبط محموله کبک وحشی از شکارچیان غیر مجاز