مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:552023-05-31اقتصادي

ترمز زمین خواران در اهواز را بکشید!


اگر چه دستگاه قضا به مساله زمینخواری ورود جدی داشته است اما اهواز از دیرباز بهشت زمین خوارانی بوده که با جعل سند و ساخت و سازهای غیر مجاز به سوءاستفاده های مالی و ملکی اقدام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، از دیر باز کلانشهر اهواز بهشت زمین خواران بوده است به طوری که در این شهر با شبکه ای از زمین خواران روبرو هستیم که به دنبال چپاول و غارت اراضی بیت المال  و حتی مالکین خصوصی هستند، شاید به همین دلیل است که اهواز رتبه سوم زمین خواری در کشور را به خود اختصاص داده است.

البته زمین خواری پدیده جدیدی نیست، از گذشته تاکنون بوده و زمینخوار هر هر زمینی که را که بیاید با لطایف الحیلی می بلعد.

اگر چه دستگاه قضا به مساله زمینخواری ورود جدی داشته است اما  ساخت و سازهای غیرمجاز بر روی اراضی تصرف شده همچنان ادامه دارد و به یکی از پرحاشیه ترین موضوعات شهرسازی در مناطق هشتگانه شهر اهواز مبدل شده است.

برخی اشخاص با استفاده از نفوذ و روابط خود در دستگاه های مختلف و  با شناسایی خلاءهای قانونی و گاه نیز با جعل اسناد و مدارک به سوءاستفاده های مالی و ملکی اقدام می کنند.

جعل اسناد توسط زمین خواران سید محمود بهرسی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز می گوید کم نیستند افرادی که با جعل اسناد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمز زمین خواران در اهواز را بکشید!

ترمز زمین خواران در اهواز را بکشید!