مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:562023-06-18اجتماعي

کرمانشاه در وضعیت «بنفش»؛ مردم خاک می خورند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، براساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، هوای استان تا اواخر هفته، غالبا صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وزش باد تا روز دوشنبه، سبب نفوذ غبار به خصوص به نیمه غربی استان شود.

این احتمال مطابق معمول برای مناطق مرزی بیشتر به نظر می رسد.

هم اکنون به نفوذ ریزگردها به جو استان شاهد کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان هستیم، آنگونه که شاخص کیفی هوا تا ساعت هفت صبح امروز برای ایستگاه شهر کرمانشاه عدد 204 اعلام شده که وضعیت بنفش و هشدار را نشان می دهد.

احد جلیلیان، مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه در این رابطه، گفت: هوای اکثر شهرهای کرمانشاه، به دلیل وجود ریزگردها در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی عدد شاخص کیفی هوا در ایستگاه اسلام آبادغرب را 167، در ایستگاه های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را 164 اعلام کرد و گفت: در این شهر ها وضعیت قرمز و هشدار را داریم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: عدد شاخص کیفی هوا ایستگاه پاوه با عدد شاخص 98 و ایستگاه کنگاور با عدد شاخص 91 در شرایط استاندارد قرار دارند.

وی گفت: شاخص آلودگی از 0 تا 50 هوای پاک، از 50 تا 100 هوای سالم، از 100 الی 150 هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده و هم چنین از 150 الی 200 نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه ها و شاخص آلودگی بیش از 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در وضعیت «بنفش»؛ مردم خاک می خورند

کرمانشاه در وضعیت «بنفش»؛ مردم خاک می خورند