مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-08دانش

راهکارهای مدیریتی پژوهشگران دانشگاه تهران برای توسعه گردشگری صنعتی


پژوهشگران دانشگاه تهران با مطالعه موردی گردشگری صنعتی در استان اصفهان، راهکارهای مدیریتی برای توسعه گردشگری صنعتی پیشنهاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، پژوهشگران دانشگاه تهران با مطالعه موردی گردشگری صنعتی در استان اصفهان، راهکارهای مدیریتی برای توسعه گردشگری صنعتی پیشنهاد کردند.

پژوهش تازه محققان دانشگاه تهران حاکی از ظرفیت های تحقق نیافته و امکان ایجاد یک شبکه اجتماعی گردشگری صنعتی در کشور است.

این پژوهش که توسط فاطمه ثقفی دانشیار دانشکدگان مدیریت و محمدرضا جلیلوند استادیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی با همکاری پژوهشگرانی از پردیس البرز دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، گردشگری صنعتی در استان اصفهان را با رویکرد شبکه اجتماعی مورد تحلیل قرار داده است.

جلیلوند در معرفی و اهمیت موضوع این مطالعه گفت: کسب وکار گردشگری صنعتی از سوی بسیاری از کشورهای صنعتی جهان و در راستای افزایش سرانه درآمدها مورد توجه قرار گرفته است.

متقاضیان اصلی این شاخه از گردشگری دانشجویان و صنعتگرانی هستند که با هدف بازدید از فرآیند تولید یک محصول یا آشنایی با کارکرد دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی یا نحوه بهره برداری از معادن به کشورهای صاحب صنعت سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای مدیریتی پژوهشگران دانشگاه تهران برای توسعه گردشگری صنعتی

راهکارهای مدیریتی پژوهشگران دانشگاه تهران برای توسعه گردشگری صنعتی