مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17حوادث

بهره برداری از 13 طرح امدادی و عمرانی هلال احمر سیستان و بلوچستان


سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امسال 13 طرح امدادی و عمرانی شامل 9 خانه هلال شهری و روستایی،2 پایگاه امداد و نجات جکیگور و اسکل آباد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امسال 13 طرح امدادی و عمرانی شامل 9 خانه هلال شهری و روستایی،2 پایگاه امداد و نجات جکیگور و اسکل آباد، مرکز هماهنگی و کنترل عملیات امداد و نجات استان و راه اندازی سالن ورزشی چند منظوره این جمعیت به بهره برداری رسید.

سیدمحمد مهدی سجادی در جمع خبرنگاران افزود: خانه های هلال به منظور ارتقای سطح آمادگی و تاب آوری جوامع محلی و روستایی با رویکرد مدیرت حوادث و سوانح مبتنی بر جامعه افتتاح می شوند و جمعیت هلال احمر در جهت تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر بر آن است تا با تاسیس و راه اندازی خانه های هلال در شهرها و روستاها جامعه هدف بیشتری را تحت آموزش قرار دهد.

وی ادامه داد: فلسفه ایجاد خانه های هلال، توانمند سازی جوامع است و اگر حادثه ای در یک منطقه رخ دهد افراد حاضر در صحنه ساکنان آن منطقه هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر وظیفه امداد و نجات در حوادث را بر عهده دارد و در حوادث جاده ای و ترافیکی، معین دستگاه های دیگر بوده، اظهارداشت: با هدف افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث 2 پایگاه امداد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 13 طرح امدادی و عمرانی هلال احمر سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 13 طرح امدادی و عمرانی هلال احمر سیستان و بلوچستان