مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 07:452023-05-30اقتصادي

مشترکان همراهی کنند، تابستان را بدون خاموشی پشت سر می گذاریم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 90 درصد مشترکین بخش خانگی کرمانشاه الگوی مصرف را رعایت می کنند، ابراز امیدواری کرد با همراهی مشترکین تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 90 درصد مشترکین بخش خانگی کرمانشاه الگوی مصرف را رعایت می کنند، ابراز امیدواری کرد با همراهی مشترکین تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن فصل پیک مصرف برق که معمولا از 15 خرداد تا اواخر شهریور ماه رخ می دهد، همراهی مشترکین را برای مدیریت مصرف برق در ایام پیک ضروری دانست.

وی ادامه داد: همانطور که سال گذشته با همکاری مشترکین مشکل چندانی در زمینه خاموشی نداشتیم، امیدواریم تابستان امسال را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از سیاست تشویقی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در بخش خانگی با در نظر گرفتن پاداش هایی یاد کرد و گفت: بر اساس این سیاست مشترکین تا 20 برابر متوسط قیمت هر کیلووات برق (حدود 100 تومان) پاداش خواهند گرفت.

به گفته مرادی، متناسب با چهار پله مصرفی که داریم، چنانچه مشترکین میزان مصرف خود را نسبت به قبض دوره مشابه سال قبل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان همراهی کنند، تابستان را بدون خاموشی پشت سر می گذاریم

مشترکان همراهی کنند، تابستان را بدون خاموشی پشت سر می گذاریم