مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-01اقتصادي

قلع و قمع و تخریب 22 واحد خانه باغ در بانە


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: 22 واحد خانه باغ به همراه محوطه سازی آن به مساحت 1992 متر مربع، در راستای اجرای دستور قضایی و حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی در این شهرستان تخریب و قلع و قمع شدند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: 22 واحد خانه باغ به همراه محوطه سازی آن به مساحت 1992 متر مربع، در راستای اجرای دستور قضایی و حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی در این شهرستان تخریب و قلع و قمع شدند.

کریم شریفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: واحدهای تخریب شده در اراضی زراعی واقع در تمامی مسیرها و بخش های چهار گانه حوزه استحفاظی شهرستان اعم از بخش های ننور، آرمرده، نمشیر و مرکزی بوده اند.

وی اضافه کرد: در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و اجرای حکم قطعی قضایی صادره در محاکم قضایی و با حضور ارگان های حفاظتی و انتظامی و نماینده دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بانه و ادارات عضو شورای حفاظت از اراضی ملی و زراعی شهرستان احکام اجرا می گردد.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بانه افزود: از همه شهروندان و مالکان اراضی کشاورزی و باغی درخواست می شود از هر گونه خرید و فروش زمین کشاورزی و تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز بدون اخذ مجوز جهاد کشاورزی بانه خودداری کنند تا متحمل ضرر و زیان و تعقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع و تخریب 22 واحد خانه باغ در بانە

قلع و قمع و تخریب 22 واحد خانه باغ در بانە