مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-02سياسي

پیشرفت چشمگیر سپاه در زمینه های تجهیزاتی و نیروی انسانی


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال های دفاع مقدس داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار روح الله نوری ظهر امروز جمعه در آیین معارفه و تکریم فرمانده تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) در خوزستان اظهار کرد: شاهد هستیم که تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) امروزه از آمادگی یگانی شایسته ای برخوردار بوده و از یگان های زرهی به روز و پیشرفته نیروی زمینی سپاه کشور است.

وی با اشاره به اینکه تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) یادگار شهدای گرانقدر خوزستان در دوران دفاع مقدس است، افزود: مردم ما در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، انقلابی ترین و عزیزترین جوانان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان و پاسداران حریم ولایت و مردم ایران اسلامی در اهتزاز قله های رفیع پیشرفت و عزت بماند.

سردار نوری با یادآوری خاطرات ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: 10 سال بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به ملکوت اعلا پیوست و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تا به امروز هدایت انقلاب اسلامی را پذیرفتند؛ خداوند را شاکریم به فضل پروردگار دستاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت چشمگیر سپاه در زمینه های تجهیزاتی و نیروی انسانی

پیشرفت چشمگیر سپاه در زمینه های تجهیزاتی و نیروی انسانی