مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-03سياسي

بیشترین خدمات در کمترین زمان به زلزله زدگان خوی ارائه شد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات کم نظیر صورت گرفته در 2 زلزله پاییز و زمستان سال گذشته در شهرستان خوی گفت: با تلاش همه جانبه بخش های مختلف و اهتمام ویژه دولت سیزدهم، - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات کم نظیر صورت گرفته در 2 زلزله پاییز و زمستان سال گذشته در شهرستان خوی گفت: با تلاش همه جانبه بخش های مختلف و اهتمام ویژه دولت سیزدهم، بیشترین خدمات لازم در کمترین زمان ممکن به زلزله زدگان در این شهرستان ارائه شد.

محمدصادق معتمدیان شنبه 13 خرداد در جلسه بررسی روند پیشرفت خدمات رسانی به زلزله زدگان در خوی که با حضور رییس بنیاد مستضعفان و رییس بنیاد مسکن برگزار شد، افزود: دشمنان چشم دیدن خدمات نظام را نداشته و دنبال سیاه نمایی و کوچک کردن خدمات هستند.

وی اضافه کرد: در ایام وقوع زلزله شهرستان خوی، همه شبکه های ضدانقلاب پای کار آمدند تا اطلاعات غلط به افکار عمومی بدهند؛ در حالی که خدمات بسیار قابل توجهی در منطقه انجام می شد.

معتمدیان ادامه داد: پخت و توزیع روزانه بیش از 100 هزار پرس غذای گرم، توزیع بیش از 50 هزار تخته چادر، راه اندازی 110 کمپ اسکان موقت در کمتر از 72 ساعت پس از وقوع زلزله و خدمات دیگر، نشان می دهد که همه از جمله نهادهای دولتی، خیّران، هلال احمر و سپاه در خدمات رسانی به زلزله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین خدمات در کمترین زمان به زلزله زدگان خوی ارائه شد

بیشترین خدمات در کمترین زمان به زلزله زدگان خوی ارائه شد