مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:582023-05-29اقتصادي

واحدهای مسکونی خالی در کرمانشاه دیگر خاک نمی خورند


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به شناسایی حدود 8 هزار واحد مسکونی خالی در کرمانشاه، گفت: در سال اول 6 درصد، در سال دوم 12 درصد و در سال سوم 18 درصد مالیات به این واحدها تعلق خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی اجاره بهای مسکن که امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل نقل و انتقال است، نگرانی از افزایش اجاره بها و ودیعه مسکن یکی از مطالبات و دغدغه مهم مردم است که رعایت عدل، انصاف و نوعدوستی موجر با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر از الزامات است.

وی با اشاره بر اعلام مالیات بر خانه های خالی، ادامه داد: خانه های خالی از سکنه با همکاری رسانه ها شناسایی و تعیین تکلیف خواهند شد، یا باید فروخته شوند و یا باید در اختیار افراد در راستای رهن و اجاره قرار گیرند در غیر این صورت شامل مالیات خواهد شد که در سال اول 6 درصد، در سال دوم 12 درصد و در سال سوم 18 درصد مالیات به این واحدها تعلق خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 700 ملک خالی در شهر کرمانشاه شناسایی شده، اضافه کرد: براساس جمع بندی گزارش ها حدود 8 هزار واحد مسکونی در کرمانشاه خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکونی خالی در کرمانشاه دیگر خاک نمی خورند

واحدهای مسکونی خالی در کرمانشاه دیگر خاک نمی خورند