مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-20اجتماعي

اجرای طرح نشاط معنوی در بیش از 20 بقعه متبرکه هرمزگان


سرپرست اداره کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان گفت: طرح نشاط معنوی ویژه فصل تابستان در بیش از 20 بقعه متبرکه و امامزاده هرمزگان اجرا می شود.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست اداره کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان گفت: طرح نشاط معنوی ویژه فصل تابستان در بیش از 20 بقعه متبرکه و امامزاده هرمزگان اجرا می شود.

حجت الاسلام مهدیان صبح امروز (30 خردادماه) در تشریح این خبر، افزود: این طرح از 15 تیرماه تا نیمه شهریور برای دانش آموزان رده سنی 8 تا 18 سال با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جوار آستان امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از ظرفیت مبلغان استفاده می شود، بیان کرد: علاقمندان برای نام نویسی می توانند به مرکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه اطراف محل سکونت خود مراجعه کنند.

مهدیان عنوان کرد: کلاس های قرآن، احکام، ورزشی، آموزشی و اردوهای زیارتی و تفریحی و برخی مهارت های اجتماعی از جمله برنامه های پیش بینی شده در قالب طرح نشاط معنوی است.

سرپرست اداره کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان خحاطرنشان کرد: تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از ابزارهای روز و ظرفیت فضای مجازی برای تربیت نسل جوان و نوجوان برای کادر سازی و مدیریت بقاع متبرکه از جمله اهداف این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نشاط معنوی در بیش از 20 بقعه متبرکه هرمزگان

اجرای طرح نشاط معنوی در بیش از 20 بقعه متبرکه هرمزگان