مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:512023-06-21سياسي

احیای 17 واحد تولیدی راکد در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد دستگاه قضایی در استان برگزار شد، اظهار کرد: ارتقاء عملکرد دستگاه قضا در گرو نگاه منطقی آحاد جامعه به ویژه نخبگان است.

وی با بیان این که در سال جاری 14 هدف با 41 برنامه برای دستگاه قضایی در کشور تعریف شده است، افزود: برگزاری دومین دوره کارآموزی قضایی بعد از 20 سال را از جمله اقدامات انجام شده در استان یزد طی یک سال گذشته است.

رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که در برخی موارد دو قاضی در خصوص یک پرونده و ماده قانوی دو برداشت متفاوت دارند، گفت: طی یک سال گذشته 93 رأی در 37 موضوع یکسان به دیوان عالی کشور ارسال شده و برای آنها رأی نهایی صادر شده است.

دهشیری آزادسازی حدود 1400 پلاک ثبتی در استان و کوتاه کردن دست زمین خواران از این اراضی را از دیگر اقدامات انجام شده در استان یزد دانست و بیان کرد: در حوزه اموال تملیکی 311 فقره پرونده به ارزش بالغ بر 169 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی با بیان این که راه اندازی شورای حفظ حقوق بیت المال از جمله اقدامات موثر دادگستری استان یزد، تصریح کرد: طی یک سال گذشته مشکل قریب به 10 هزار نفر از شهروندان یزدی در این شورای حل و فصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 17 واحد تولیدی راکد در یزد

احیای 17 واحد تولیدی راکد در یزد